05 January 2010

Tahun Baru. Oye!

Posted by ~*Dandelicious Princess*~ at 9:42:00 AM
2-3 hari aku perpikir-pikir ape nak wat tahun baru ni. Azam baru... aku x rase nak state ape-ape azam. Tapi aku ada ~*"To do List"*~. Apa yang aku nak buat tahun baru ni dan kene pastikan mission accomplish (er.. same ke ngan azam? Hehe..). Da tiba masanya kene lakukan sesuatu (wahahah macam gempak). Er... biasa-biasa jek sebenarnya. Tanak push diri sendrik n buat yang termampu. Tanak berharap yang over-over last-last satu habuk pun tarak. (Peringatan untuk diri sendrik). Tahun ni.. perbelanjaan adalah ala-kadar. Dolu pun ala-kadar jugek :p. Kalo dulu, sebelum g shopping... aku mesti akan ada wish list. Pastu siap imagine benda yang aku nak nak tu rupa macam mana. Nak kaler cam ni.. pattern camni.. Pastu ble balik mesti tangan kosong. Sebab x jumpa barang yang aku nak sebijik macam aku imagine. Hahah. Sape suh demand. Skang ni da bertukar perspektif. Wat wish list. Pastu letak bajet (ni kadang-kadang jek). Pastu kalo jumpa, berkenan kat mata, baru rembat. Bila berbelanja mesti ada margin. So asingkan sket untuk simpan dan yg lain tu bley guna :D

Jap lagi ada perkara yang aku kene wat, setelkan n close. Harap sesuai n sukses. Amin.

0 comments:

 

Dandelicious Princess Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting