16 July 2003

buat website..

Posted by ~*Dandelicious Princess*~ at 1:01:00 PM
er... sebeno nye, aku tak pernah buat website dengan jayanya. adik aku
yang form four pun dah buat website untuk pertandingan "erti kemerdekaan"
aku dah tgk. ok gak dari aku yang tak jadik/tak buat langsung. adik aku minta
tengokkan website die tu.. bagi komen... aku , bab2 komen ni.. aku on jer.
ape lagii... berjela-jelala komen aku yang 'membina'. heh.. heh...
tapi aku nak try buat gak. guna dreamweaver walaupun aku tak
pandai sangat. YAAAA...!!! usaha tangga kejayaan!

aaa... semalam aku tido kul 4 sebab buat asg. ceh... hampeh gile...
ingatkan kene hantar ari ni. rupa2nya takde kelas. kalu tak.. mesti
aku dapat tidur dengan bestnyerrrrrr! takpe.. janji asg dah siap. tapi
aku ada asg n tutorial java yang tak buat lagi. pastu.. business plan
untuk e-commerce pun tak submit lagi... tapi dah buat rough outline la.
aaa... tu pun kene buat website aku. make... dapatla aku memperkayakan lagik ilmu aku.. yehhhh!

0 comments:

 

Dandelicious Princess Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting