07 November 2010

8 bulan :D

Posted by ~*Dandelicious Princess*~ at 4:25:00 PM
Alhamdulillah. Harini, 7/11/2010 kandungan ini telah berusia 8 bulan. Makin akfif gerakan baby kat dalam perut ni. Masih belum dipastikan jantina bayi ini. Hari tu suda scan katanye.. jeng jeng. Tapi nak konfem balik hari Selasa ini memandangkan akan gi scan pada hari tu. Screen untuk scan kat Klinik Kesihatan lagi besar so maybe lagi clear la kot nampak nanti. Tak sabar nak tunggu hari Selasa.

Ada lagi 8 minggu sebelum due. Rase excited ble tengok orang bawa baby pegi wat checkup kat klinik. Saya berharap semuanya selamat nanti dan semoga panjang umur suami, baby, saya dan ramai la lagi orang dalam list saya.. untuk bersama-sama mengecapi detik kebahagiaan bersama bayi ini. Huhu... risau pun ada sebenarnya. Apa pun, perancangan Allah adalah yang terbaik.

Petang tadi pergi klinik check urine & blood pressure. Kene berulang-alik ke klinik 2x seminggu selama 2 minggu. Kene observe sebab berat naik banyak. Naik 1 kg dalam masa seminggu. Kikikik. Before ni, berat tak naik/turun/naik sket jek. Ni berat naik banyak plak. Biasa la kan. Tengah berselera. Tapi saya still jaga pemakanan saya supaya tak terover. Kadang-kadang jek mencekik ble tak ingat. Heheh. Setakat ini, semua ok. Takde pen kaler merah dah. Harap berterusan tak ada masalah. :D

# Happy birthday to Kak Syud yang menyambut hari jadi pada hari ini. Happy 7 eleven. :D
# Congrate pada Afsal sebab dapat anak saudara baru lagi. Cakap kat Umairah congrate dapat adik gegurl. Mesti cute macam Umairah.

1 comments:

Anonymous said...

aa,aa p same jek mcm umairah..cume idung adik die ni mancung skit..kik kik
tunggu anak p plak suspen jek kn laki or pompuan...takpe2 suke suprise
-sal-

 

Dandelicious Princess Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting