20 September 2010

Raya mood

Posted by ~*Dandelicious Princess*~ at 10:31:00 AM
Lupa lagi nak bawa camera/memory card nok amik gambo raya. Kalo balik rumah jek.. macam-macam menda nak wat. Er.. tak la macam-macam sangat. Hehehe. Kunun bizi macam masak banyak jek. Kikikik. Tak.. cume penat. Ngan perut makin bolat ni.. Pergerakan terbatas sket.

Harap esok ingat la nak bawa memory card untuk upload gambo raya. Cuma.. tahun ni takde gambo raya ngan family belah saya sebab saya balik Kelate on my beloved hubby side.. pagi ...1 day before raya. Malam sebelum itu.. area kul 11 malam... hubby n saya siap-siap da salam raya & bahagi duit raya ngan family belah saya. Tapi tak pakai baju raya la. Sumer orang lak muka ngantuk. Lewat malam sangat saya gi sebab nak kemas yang mane patut untuk bertolak esok paginya - pagi la sangat :p. Kesimpulan.. saya da raya awal 2 hari. Hahahah... sebab x sempat nak beraya ngan family di pagi raya. Balik dari Kelate plak.. bertolak pada tengahari raya ke-4. Ini bukan keluhan. Saya tak kesah. Hidup bersama.. mesti ada tolak ansur. En suami da janji. Raya Haji tahun ni kat umah my side dulu. Raya Aidilfitri tahun depan pun. Yeah. Ngan baby sekali. Sronot! Tapi tatau la camner kalo tuko plan. Biasala. Kita hanya mampu merancang. Allah yang maha berkuasa menentukan segalanya & rancangan-Nya la yang terBAEK.

Raya!

0 comments:

 

Dandelicious Princess Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting