24 April 2011

Aqeel da bole meniarap

Posted by ~*Dandelicious Princess*~ at 4:42:00 AM
Ape heh tajuk camni. Da lame tak tulis blog, jadik cam awkward. Banyak cerita nak tulis tapi, masa itu emas. Ni pun berblog kul 4 pagi ni. Kul 9.30 malam tadi berjuang nak kasi Aqeel tido. Tatau la kul berapa baru dia lelap. Saya plak, tatau kul berapa bangun... rasa panas x selesa badan.. so mandi, makan malam, solat isyak then duduk nak lipat baju, tengok-tengok jam da kul 3.30 pagi. Baru perasan da lewat malam. Ingatkan baru kul 1 pagi ke.. Kul 3.40 Aqeel bangun nak susu. Kul 4.15 selesai lipat kain. Then saya blog walk kejap, baru setat menaip ni. Sebenarnye baru ada peluang sebab Aqeel da tido and adik-adik semua da tido. Kalo tak.. dorang la yang asyik conquer PC ni.

Kisahnya Aqeel da boleh meniarap. Ni pic baru amik semalam.

Sila abaikan background.

Pic di bawah plak, amik kelmarin. Khusyuk tengok tv. Panas sket so.... bukak baju dia, buat hiasan jek kat tepi.

Khusyuk.

Nanti saya upload gambar 1st time Aqeel meniarap. Actually, 1st moment was around 8.00 am, 05/04/2011 kat kampung hubby. 1 hari lepas birthday Aqeel genap 3 bulan. :D Saya pun tak tengok macam mana Aqeel berusaha sorang-sorang sampai berjaya meniarap ni. Sebabnye.. saya tido! Heh.. kantoi kul 8.00 pagi still membuta even kat rumah mertua. :p

Nanti upload, saya update entry nih jek.

0 comments:

 

Dandelicious Princess Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting