30 August 2010

Teringin Ngaps...

Posted by ~*Dandelicious Princess*~ at 4:30:00 PM
Saya suda lame teringin ini cupcake:

Made & picture by Cupcake Dazzle

Sangat la sedap ini cupcake. Cupcake yang lain pun sedap. Tapi yang ni saya paling suke! Sebab die mint n ada choc chip. Masa 1st time order dulu.. Saya dapat yang freshly baked. Ble bukak kotak kek tu.. baunye harum sedap. Kalo letak dalam peti 2-3 hari pun masih sedap dimakan. Imagine mint yang sejux. Superb! Nyam nyam! Bagi saya.. berbaloi la beli. Actually 1st order dulu untuk hantaran tunang. Ni die pics:


Yang bawah ni pun order ngan Cupcake Dazzle. Request design lain for him.

Credit to Ayeng, Munie's hubby.

So.. bebaru ni.. saya pun order la lagi. Heheh. Tapi tatau ble dapat since dorang da jarang wat for Ganu sebab dorang skang stay kat Selangor tapi hometown kat Ganu. So.. ble-ble dorang free & balik Ganu.. dorang akan wat & saya akan dapat makan cupcake yang sedap ini. Slurp!

0 comments:

 

Dandelicious Princess Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting