05 February 2013

Demam tudung plak

Posted by ~*Dandelicious Princess*~ at 10:08:00 AM
Owh.... bebaru ni pergi Jakel Kuantan. Hubby nak belikan tudung untuk my mother & mother in law. Memula ingat nak beli kat Ariani. Tapi survey kat Megamall dulu sebab hubby nak belikan baju untuk my father & father in law sebelum balik cuti raya Cina ni. Ada tudung yang saya berkenan kat Megamall tapi takde saiz plak so.. ke misi asal... Ariani. Urm.. da lama tak masuk Ariani. Masuk aje.. semua majoriti price RM 100 ke atas. Yang simple-simple nyer design pun mahal... Saya ingat price Ariani da drop for simple designs sebab kan da banyak saingan tapi rupanya jangkaan saya meleset. Tak tau la.. maybe saya ni jenis yang tak reti menilai fesyen kot.

Yang macam ni saya maksudkan simple. 
RM 125 tu..

So.. saya ajak hubby kuo dari Ariani. Menapak ke Jakel yang selang 2-3 buah jek dari Ariani outlet. Wow! Santeknye!!! Saya da blink blink da. Tudung chiffon layer yang bercorak dan plain dengan harga gorgeous. Ada design ameba yang saya suke! Hihi.. tapi sebab baru jek shopping kat Megamall.. maka saya terpaksa tutup mata saja la. Huhu.... So, angkut yang design camni..

 For my mother. But not this color. It's a combination of white & grey. 
RM 99

For mother in law. Also not this color. It's black to grey transition. 
RM 95

Mr. hubby nak belikan yang sama patent but takde size. Terpaksa la beli lain-lain design. Saya rase sangat berbaloi sebab kain dia sangat smooth.. flowly sejuk dan sedap pakai. Saya search kat online store.. kat sini ye kalau beli online RM 100++. Rupanya ni brand Hajra. Baru 1st time dengar. Banyak sangat brand tudung baru skang ni. Hajra ni bawah Jakel gak.. macam Ariani.. Tak tau la nape Ariani mahal... ngat dan Hajra ni affordable (dengan kualiti yang best).. Mungkin sebab promosi kot. Harga online lagi mahal... Urm.. maybe kot.

Pasang niat gaji ni nak angkut 2-3 helai la... hehehehe. Er.. harap masa tu harga masih lagi murah.

0 comments:

 

Dandelicious Princess Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting