30 January 2013

Kotak Mainan Comel

Posted by ~*Dandelicious Princess*~ at 10:46:00 AM
Lagi post berkenaan 'comel'. Saya tengah mencari-cari toy box yang cute untuk anakanda tercinta. Memang cari design yang cam gini:





Sebenarnye duk google blog orang len, jumpe design ni. Ada yang beli kat Mr. DIY, ada yang beli kat JUSCO, AEON... Ketiga-tiga tempat tu saya tak dapat nak pegi. So, gatal tangan post tanye kat FB. Heheh.. Nasib baik ada kawan yang tulon jawabkan soklan saya. Thanks ye kawan-kawan. :D Kalau design camni... boleh beli kat AqeelsLilCloset. Tapi harga macam mahal daripada yang saya tengok orang yang beli direct dari kedai. Tu blum tambah postage lagi. Wawaa....

Satu lagi.. design yang macam ni.. Comey gak kan.




Ni design dari Neo Geo Company. Boleh beli kat LittleWhiz.

Pastu rase blink-blink... rase nak belikan untuk Aqeel, adik baby gak, pastu rase nak belikan untuk Adam dan Auni... sepupu Aqeel. Nasib baik Aqeel ada 2 orang jek sepupu.. Kalau ramai... banyak la saya nak borong. Mr, Hubby, help me!

0 comments:

 

Dandelicious Princess Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting